Read more in our Blog

יצירת וידאו עבור המדיות השונות ובפורמטים השונים

 וידאו הוא כבר הרבה שנים כלי שיווקי חשוב במיוחד בעידן הרשתות החברתיות

לשימוש בווידאו יתרונות רבים

  • וידאו מאפשר להעביר הודעה מורכבת בצורה יעילה ומעוצבת, כולל נגיעה אישית, תצוגות תלת-ממדיות, ורקע חזותי. זה מאפשר לעניין את הקהל ולהעביר את המסר הרצויה בצורה ייחודית ומרשימה
  • יכולות סיפור: וידאו מספר סיפור ויכול לעורר רגשות, רגשות מאפשרים ליצור עם הקהל חיבור עמוק יותר
  • תשומת לב: בעומס המידע בכלל ובאינטרנט בפרט ובתקפה שבה אנו חיים, וידאו שעשוי נכון מתחרה טוב יותר על תשומת לב מכל תוכן אחר .
  • אוטנטיות : דרך הווידאו, ניתן להציג מוצרים בצורה ייחודית ולהראות את התכונות המיוחדות שלהם. הדבר מייצר תחושה אמיתית וריאליסטית של המוצר.
  • קידום במנועי חיפוש: וידאו חשוב למנועי חיפוש כמו גוגל ויוטיוב, והשימוש בו יכול לשפר את מעמד האתר או העסק שלך בתוצאות החיפוש.
  • שיתוף חברתי וויראליות: וידאו נפלא לשיתוף ברשתות חברתיות, ומצליח לגרום לשיתוף רחב יותר מטקסט. תוכן מרשתות חברתיות משתרע ומתפשט יותר כאשר הוא חזותי ומרשים.
  • פלטפורמות חיוניות: רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק מעניקות פלטפורמה נרחבת ידיים להעלאת ווידאו, ולכן השימוש בו הפך לחשוב מאוד לגיוס קהל רחב.

אמנם הכרות עם המדיה הוא משהו שאפשר ללמד וגם הניסיון הוא בעל משקל אולם יצירתיות וגישה עיצובית הם דברים שנסמכים גם על כשרון.

נוסיף על כך את העובדה שבהרבה מהמקרים לא תמיד אפשר לצלם, אין מי שיצלם או סוג העסק לא מצטלם טוב והרי לכם אתגר אמיתי.

ניתן לראות בדוגמאות הבאות עריכות שבוצעו על בסיס חומרים ויזואליים שונים עבור לקוחות שונים של חברת זוטארו ועל ידי עורכי וידאו  שונים במקרים רבים נעשה שימוש בתוכן ויזואלי שהגיע מהחברה היצרנית , מצילומי שטח שונים -ומצילומי קטלוגים או אפילו בנקי תמונות

JCB 18Z מבצע מכירות
18z-1  מבצע מכירות של חברת קומסקו
קישור לטיקטוק -עלה גם באינסטגרם  מכבש JCB  מבצע
נמל אשדוד – פריקת כלים מאוניה – סרטון שזכה למאה אלף צפיות  

מבצע חלפים JCB  קישור לפייסבוק -עלה גם במדיות אחרות –

מעמיסים טלסקופיים קישור לפייסבוק -עלה גם במדיות אחרות  -reel

פורסם במספר מדיות – JCB  דגים 155  reel

 מבצע חלפים פורסם במגוון מדיות JCB  
וידאו נכון מבוצע כך שהוא מתאים לכל סוגי הפרסומים : פוסט/סטורי/רייל/טיקטוק ועוד . הוא מתחרה בהצלחה על תשומת ליבו של הגולש שפעמים רבות נתקל בו בכלל במקרה או אחרי שטורגט על ידי המפרסם . מבחינה עיצובית הוידאו צריך להיות בשפה של המיתוג והמוצר , הוא צריך להיות מעורר ענין, מניע לפעולה ונצפה

 שימוש בחומרים של יצרן JCB

DMC  יבואן משאיות פורד בישראל

מלגזה חקלאית

יבואן מלגזות

אתר תיירות באיטליה – מתוך אינסטגרם

אתר תיירות באיטליה – הצגת אזור המלון

מלון ביפו