Read more in our blog

ווטסאפ לעסקים business WhatsApp

עכשיו יש פתרון וואטסאפ לפעילות העסקית שלכם

וואטסאפ לעסקים היא אפליקציה לאנדרואיד ואייפון המיועדת לעסקים וארגונים קטנים המעוניינים לבצע פעולות תקשורת עם לקוחות וקידום מכירות דרך פלטפורמת וואטסאפ המוכרת והנפוצה. נכון לעכשיו יש לוואטסאפ לעסקים כמאה מיליון הורדות. עם מאפייני השימוש המרשימים של וואטסאפ בכלל – שיעור גבוה של פתיחת הודעות ומענה עליהן – וואטסאפ לעסקים יכולה לשדרג דו שיח עם לקוחות קיימים, רכישת לקוחות חדשים, קידום העסק והמותג, ומכירות. במאמר קצר זה נביא סקירה תמציתית של וואטסאפ לעסקים ושל הכלים שהיא מציעה לכם כבעלי עסק. לעסקים או ארגונים עם נפח פעילות גדול יש גרסת API המאפשרת פעילות רחבה יותר.

הפרדה בין פרטי לעסקי

אחד היתרונות החשובים שהאפליקציה מביאה לבעלי עסקים הוא האפשרות לבצע הפרדה מלאה בין הודעות פרטיות לבין הודעות עסקיות. יש לציין שהאפליקציה דורשת מספר טלפון נפרד או כרטיס סים נפרד מהמספר הפרטי. זה נוח למי שיש מכשיר טלפון עם סים כפול או מכשיר עסקי ייעודי, ולמי שאין, האפליקציה מאפשרת לשייך אליה מספר טלפון קווי כך שלא רק אדם אחד יכול לנהל את האפליקציה העסקית ואל אותו חשבון מנוי יכולים להתחבר אנשים שונים ממכשירים ניידים שונים.

יעילות ומהירות

ניתן להכין מראש תשובות כמענה נפוץ לפניות המגיעות אליכם תדיר ובמקום להקליד את אותו טקסט שוב ושוב, תוכלו לשלוף ולשלוח מהמאגר שהכנתם.

אוטומציה

:תוכלו להורות לאפליקציה לשלוח אוטומטית מענה מיידי להודעות, לדוגמה

נוסח ייחודי ללקוח חדש

מענה מיידי קצר המבטיח תשובה מפורטת בהמשך

הודעת “לא זמין” עם פירוט שעות הפעילות וציפייה להמשך דיאלוג עתידי

פרופיל עסקי

:על מנת להציג את העסק שלכם, לספר אודותיו בקצרה ולתת פרטים נוספים תוכלו להזין לפרופיל

תיאור

תמונה

כתובת רחוב

כתובת אימייל

קישור לאתר

קטגוריה עסקית

שעות פעילות

דיוור המוני לרשימת תפוצה

 עד 256 נמענים

(כל תוכן וכל נמען (בהתאם לתנאי השימוש

ניהול אנשי קשר

ייבוא מספר הטלפונים

תיוג אנשי קשר לקבוצות, מיונים, ודיוור המוני על פי תג נמען

קטלוג מוצרים

תמונה

שם מוצר

תאור

קישור

קוד מוצר

סטטיסטיקה

מספר הודעות ששלחתם

מספר הודעות שנענו

עלות

 נושאת דמי מנוי חודשיים לווטסאפ ולשותפים העיסקיים   API האפליקציה חינמית להורדהגירסת ה 

גרסה זו מכילה תכונות מקדמות 

קלות השימוש ואבטחת מידע

הלקוחות שלכם אינם צריכים להוריד את וואטסאפ לעסקים. ניתן להפעיל את וואטסאפ לעסקים גם על דסקטופ אבל לא כל האפשרויות של וואטסאפ לעסקים זמינות בגרסת הדסקטופ. ההודעות מוצפנות מקצה לקצה

שימושיות עסקית

וואטסאפ לעסקים צוברת תאוצה מאז הושקה ובמיוחד מאז נוספו לה תכונות חדשות במהלך השנה האחרונה. זהו יישום שמציב את העסק שלכם כישות רשמית בוואטסאפ ולא רק כאדם פרטי. האפליקציה מאפשרת לכם להציג את העסק, את המוצרים והשירותים על פי הדרישות הייחודיות שלכם ולשתף את המידע הזה ישירות לתוך הוואטסאפ הרגיל של לקוחותיכם. הפיצ’רים של וואטסאפ לעסקים יכולים לחסוך זמן יקר, לייעל את התקשורת עם לקוחות ועובדים, לשדרג את החשיפה לעסק שלכם ולהגדיל את המכירות

 

קראו כיצד להגדיר ווטסאפ עסקי שלב אחר שלב