Check Out Our Work

Comasco Ltd אתר אינטרנט

קומסקו היא חברה ותיקה וידועה בשוק התשתיות והבניה ומותג בעצמה – החברה  יבואנית ומפיצה של מספר חברות בתחום הציוד ההנדסי והבניה. לחברה היא אתר וותיק (או עתיק ) בקישור   http://www.comasco.co.il ( ללא SSL ) ונתבקשנו להקים אתר אינטרנט חדש שיחליף את האתר הישן ויאפשר גמישות תפעולית בעדכון ועריכה של האתר.

הוכן איפיון והוכן קו עיצובי ומבנה פונקציונלי ועל בסיסם הוכנו עיצובים למספר דפים. בנוסף היה צורך להעביר את התכנים מהאתר הישן (ובהזדמנות גם לעדכנם ), להכניס תכנים נוספים מאתרי היצרים השונים ( POTAIN  , JCB , TESAB ) ולדאוג שמיקומי החיפושים במנועי חיפוש יישמרו.

בוצעו תרגומים לכ 150 דפי מוצרים, יוצרו דפים חדשים באתר ועודכנו יכולות ניהול התוכן של האתר .  האתר הוקם בשפה העברית ואתר נוסף (עם מערכת ניהול תוכן נפרדת ) הוקם באנגלית  http://eng.comasco.co.il/.  האתר הונגש לפי כללי הנגישות והוכן לקידום אורגני, כל הפרויקט נמשך כ 3 חודשים ומתיחת הפנים כמו התוצאות התפעוליות של האתר החדש (הושק במאי 2020 ) נראות ומורגשות בתוצאות התפעול והמכירה של החברה. האתר זוכה לאלפים  רבים של מבקרים מדי שבוע ומייצר הזדמנויות עסקיות רבות.