Check Out Our Work

עינב ברזני – לקצה העולם

עינב ברזני הוא מהנדס אווירונאוטיקה וחלל בהכשרתו ועם ותק של 20 שנה בפיתוח אווירודינמי וניסויי טיסה. בשנים שלפני תקופת הקורונה, נפש הנווד והטייל שבו הביאה אותו לטייל סביב העולם ולהדריך טיולים, להעביר קורסים והרצאות ולעזור למטיילים בעולם בתכנון טיולים ובהדרכה.

את אתר האינטרנט של עינב https://zcp.co.il/ הקמנו עוד ב 2015 ומאז הוא מתחדש ומתמלא בתכנים (עינב גם כותב במוסף טרוולר של הנשיונל ג’יאוגרפיק, במגזין טבע הדברים, במוסף מסלול של ידיעות אחרונות, במדורי תיירות, מעורבות, ירוק ובעלי חיים של Ynet, באתר גודיז של ערוץ הטיולים וכמובן באתר שלו .

תקופת הקורונה (covid-19 ) וההגבלות על הנסיעות בעולם הביאו את עינב לחפש אפיקי פעילות נוספים וכמי שמודע והתנסה בכוח של השיווק הדיגיטלי הוא ביקש גם לתמוך בפעילות החדשה בנוכחות דיגטלית פעילה. בצעד ראשון עוצב לוגו חדש והוקם ערוץ YouTube   -על מנת לתמוך בערוץ בוצע עריכת וידאו למספר מספר סרטונים המבוססים על החומרים שצולמו על ידי עינב במסעותיו השונים בעולם. בהמשך עם פתיחת וצמיחת פעילות חוגי הילדים של עינב – הוקם גם חשבון פייסבוק עיסקי והדף קודם על מנת להביא קהל חדש לחוגי הילדים.